postadres!!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu postadres!!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

postadres!!!!!

Door: misja

Blijf op de hoogte en volg

15 Mei 2007 | Costa Rica, San José

ok mensen, belangrijk!!!! het eerder vermelde postadres bestaat niet!!!! is hier vet vaag geregeld met straten enzo, straten hebben in costa rica geen naam maar nummer, adr es is eig gewoon wegbeschrijving >P dus echt vet lang, nouja, het adres van mijn school is wel duidelijk en daar kunnen jullie naartoe sturen, hoop dat er nog niks verstuurt is !! en anders : SRYYYY :$

costa rican language academy
P.O. Box 1966-2050
San jose (e met trema erop)
Costa Rica

tussen haakjes uiteraard niet op kaart doen :P
op dit adres kunnen jullie me wel bereiken!!

en verder is het hier ongeveer 25 graden de hele dag, aan het stramnd zal het iets van 35 zijn ofzo, en dat heb ik geweten ook :P

maar goed, schooltje gaat weer beginnen, dus mischien tot later, adios mis amiogo's!!!

  • 15 Mei 2007 - 14:44

    Sophie:

    Dus houd dat in dat we geen kaarten kunnen sturen.. of.. vat ik het nu verkeerd op?
    Zit nu lekker ziek thuis, en ben net helemaal op m'n buurjongetjes uitgetript omdat ze tegen de deur aan 't schoppen waren *-)
    Want ze hadden een bal in de tuin geschopt, en toen belde ze bij ons aan, maar ik had zoiets van; stik, ik doe niet open.
    En toen begonnen ze dus tegen de deur aan te schoppen:S maar nu zijn ze wel bang voor me(h) dat vind ik dan wel weer leuk:D
    Dikke kus Miesj!
    Laat snel iets van een adres (routebschrijving) achter, want ik heb ook een leuk kaartje hier ^^

  • 15 Mei 2007 - 14:44

    Sophie:

    oh.. ok.. laat maar hangen die laatste opmerking;)

  • 15 Mei 2007 - 14:52

    Miesj:

    dus dan neem ik aan dat je het snapt he hahahaha, doe je erg leuk (A) en als je de toorn van de krup over je afroept dan snap je natuurlijk ook wel he dat het niet goed met je gaat aflopen (A)

    echt schweit dat ik hier niet op msn kom, hij meld zich wle aan enzo via webmessenger maar dan krijg ik nietg te zien WIE er online is S

    nouja, veel beterschapjes en kusjes en knuvvels enzowww (K)

  • 15 Mei 2007 - 14:57

    Naomii:

    heee dankje! maar goed dat ik nog niej had gestuurt..:P beterschap sophie!
    wanneer was je daar dan online?:O kan je daar wel egwoon praten? of dat ook niej. oh wat heb jij een leven daaro lkkr warm:O ik wil mee naar het stradn(A)!

    luffyou moet nu boodschappen doen endaarna koken.. *zucht*:P
    xxx

  • 15 Mei 2007 - 16:08

    Pappie:

    Hoezoo fax nr.
    betekend dit dat ik nu elke dag een nieuwe rol erin kan doen?????
    Bij deze: 046 - 4200151
    Zo te horen heb je het wel naar je zin daar (had ik goed ingeschat he: arroz y frigoles / pollo / pescado)
    Geluk dat je er van kunt genieten, anders had je een probleem.

    Groetjes en tot mails.

  • 15 Mei 2007 - 16:20

    Fij:

    Ha kussentje, leef je nog, of heb je een hartaanval gekregen? sorry he.. dat van dat adres is ook echt iets voor jou he!:P oooow ik moet eten, daaag!!

    XXX

  • 15 Mei 2007 - 18:40

    Fij:

    oooh:O wel een foto van naomi op je siteje zetten, maar niet van mij he...:@:P:P ik ben nu aant oppassen, we hebben net een geweldig toetje gemaakt: yoghurt met hagelslag en vlokken en een mars... gweldig.. die kinderen.. hihi(A).. zooo nou ga ik weer leuk msnnen, daaaag xxxxxx

  • 15 Mei 2007 - 18:54

    Fij:

    MISJA!! WAAAG HET NIET NAOMI OOIT NOG ZO DRONKEN TE VOEREN!!! NOU HEEFT ZE EEN TRAUMA AAN DRINKEN DOOR JOU!! GVD!!!

    kusje(A)(K)

  • 15 Mei 2007 - 18:56

    Fij:

    Hee zeg, ik begin me een beetje lonely te voelen hieer!!

  • 15 Mei 2007 - 18:58

    Naomii:

    haha go fija:D! maar was ook wel beetje me eigenschuld hoor..;)! hoe was je schoolo van daag ?! ga je weer leuke dingen beleven?;)


    xxxxx


  • 15 Mei 2007 - 18:59

    Fij:

    Hee zeg, ik begin me een beetje lonely te voelen hieer!!

  • 15 Mei 2007 - 18:59

    Fij:

    school... was kut;) en leuke dingen.. tsja.. dat weet je al:D;)

  • 15 Mei 2007 - 20:40

    Fij:

    en toen was ik weer lonely..

  • 16 Mei 2007 - 22:55

    Roman:

    ik ben nog veel lonelyer ;)

  • 17 Mei 2007 - 07:39

    Fij:

    oja? hoe komt dat?:O

  • 17 Mei 2007 - 11:36

    Roman:

    omdat je nu wegbent gegaan voor 1,5 uuur :P met die rare jongen ;)

    Koesies...

    WE misbruiken misja's site lekker :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

el ultima dia...

26 Juli 2007

het einde nadert

21 Juli 2007

BOCAS!

17 Juli 2007

freedom!!

02 Juli 2007

monkey paaark!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 9726

Voorgaande reizen:

06 Mei 2007 - 04 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: