BOCAS! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van wipneusopreis - WaarBenJij.nu BOCAS! - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

BOCAS!

Door: misja

21 Juli 2007 | Panama, Bocas del Toro

zo mensen, we gaan even extra internationaal!!! zit gewoon in panama nu, klinkt stuk meer avontuurlijk dan costa rica :P
zit hier echt in super chille hostel!!! echt zo ultiem cewl! savonds is er een bar met happy hour van 7 tot 8, houd in bier voor 50 dollar cent! en daarna coclktail hour, cocktails voor een dollar! ze hebben daar in die bar echt gestoord vette shots!! upside down margaruita! voor 2 dollar ga je onsersteboven op de bar hangen en dan gooit een lekker barwijf tequila en margaruita in je bek tot je niet meer kunt!! en het toppunt, de tequila suicide : snuif een lijntje zout, citroen in je oog gespoten en dan een gratis shot tequila!! echt woest, sta op 5 na 2 avonden!!
en gistrer was costumized party!! cartoons, clowns en queens! ik was spongebob, de vetste spongebob die je ooit hebt gezien!!! 5 uurtjes werk maar echt te ruig!!! alleen jammer dat ik m niet mee kan nemen maar ik heb fotos :D
net gewoon op de tandem hiernaartoe gefietst, echt super vet, wil ook zown ding thuis, en morgen!!! snorkelen en daarna met dolfijnen gaan zwemmen, gewoon int wild, echt super ruig!!!!!
heb dr zin in, maar verder even korte post want ben lui vandaag, adios muchachos!!!!!! houvanjullie!!

• 22 Juli 2007 - 10:13

Fij:

zo monsieurtje, klinkt goed allemaal, kom je op de terugweg even langs de franse kust? Kusje

• 22 Juli 2007 - 11:20

Freyke:

zet er tog eens wat meer foto,s op man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 22 Juli 2007 - 17:09

Naomii:

eej schatjee

haha ik ga wel met je mee zwemmen met die wilde dolfijnen:D!
    klinkt echt super;)

indd plaats er maar weer wa tmeer foto'sop:P

kusje

• 22 Juli 2007 - 21:17

Fij:

Ben k t helemaal mee eens, naamgenoot;)

• 22 Juli 2007 - 21:54

Hannah:

lol you fucking mental idiot. whahaha i love you misj. echt geweldig gewoon, 'laten we ff citroensap in onze ogen spuiten'.
    Sounds like a lot of fun ;) O_o

laat nog eens iets van je horen als je weer in nederland bent! we moeten n keer gaan dansen!

kusje!
    han

• 23 Juli 2007 - 18:31

Annemie:

geniet je voor me mee met de dolfijnen
    liefs

• 24 Juli 2007 - 19:31

Freyke:

met name van die spongebob heb je er foto's van zet je ze er niet op nou ja moet gaaan toedloe en geef de dolfijnen een kus van me oke? whahaha

• 24 Juli 2007 - 21:40

Ward:

Hoi! Panama enzo zal allemaal wel. Ik zou je maar goed voorbereiden op de reis naar centerparks bij Flevoland!
    Misja, ga nog ff helemaal los, en ik zie/spreek je later wel weer.
    Doeii