freedom!! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu freedom!! - Reisverslag uit Cahuita, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

freedom!!

Door: misja

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2007 | Costa Rica, Cahuita

jah mensen, het echt goeie leven is begonnen!!!! ben zatrdagochtend vertrokken uit monkey park en vanaf daar is het echt puur en alleen vakantie!!! echt heerlijk relaxt, pura vida, we zijn meteen met groepje naar harry potter 5 geweest, niet heel schokkend, maar tog wel cewl :D
volgende ogtend afscheid genomen van budha en erika en toen met cynthia door naar cahuita, beetje little jamaica, kortom, smokers paradise, echt klein gezellig stadje, en onze huisbaas is echt geweldig!!!! ouwe kerel van 88 die de hele tijd liedjes zingt enzo, sterke verhalen verteled, zo foute grapjes maakt dat het gewoon grappig is, echt super kerel :P, hier hebben ze ook een cewle kareoke bar, samen met cynthia no woman no cr, mrs robinson, bohemian rhapsody, crazy little thing called love en een stukje ghostbusters gebruld, toen ging het hele systeem stuk... zo slecht waren we toch ook weer niet vond ik :P
en ze hebben hier mike, soort van addict uit amerika die allemaal bekende liedjes in zn eigen maat en melodie verneukt op heel grappige manier, en soort van karate demonstraties doet, hij is echt wel heel erg ruig moet ik zeggen!
en morgen gaat het avontuur dan echt beginnen, sogtends vroeg de bus naar sixoala waar we de oversteek maken naar panama, bocas del torro, party town of the world :D:D heb echt géén id wat ik me er bij moet voorstellen maar het moet wel geweldig zijn :P en daarbij is panama ook weer meteen een stuk goedkoper!!

verder komt het einde vanh de reis langzaam in zicht!, nog 16 daagjes en dan gaat het weer op huis aan! klinjkt stom maar begin er langzaam ook wel zin in te hebben, je gaat die kleine stomme dingetjes tog wel missen, warme douche, een ijskast die je kunt plunderen, lekker bed, géén muggen, etc, al is het hier wle goed uit te houden! de stranden zijn gewoon echt ongelofelijk mooi!! helaas zijn de meeste mooie foto´s verloren gegeaan toen cynthia haar rugzak in de taxi vergeten was :( echt heel jammer, verder wens ik jullie allemaal een hele dikke portie pura vida!!!! en jullie horen nog wel van me vanuit panama!!!! adios muchachos!!!!

  • 17 Juli 2007 - 20:46

    Sanne:

    aaaaah misja nog effe en dan weer poolen:D woehoe! seeya over 2 weekjes!
    kuskus!

  • 18 Juli 2007 - 12:04

    Fij:

    Heeey lekkertje, ik mail je zodra ik geslapen heb:p want ik kom net(poepiebruin van achter en sneeuwwit van voren) uit noordwijk, en ik ben doooodop:p het was echt SUPER tof, we hadden sjans met superleuke duitsers.. van 20 t/m 23 jaar oud(A) neuu niet een btje te oud voor mij, daar val ik op, weetjenog! nou, ik duik mn bedje in, je hoort nog van me, (K)(K) Loveyouu!

  • 22 Juli 2007 - 17:06

    Naomii:

    eej misja
    haha zo te horen heb je het echt naar je zin:P
    zie je over 2 weken ongeveer;)
    waneer zou ik ook alweer percies komen ongeveer?

    kus(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Cahuita

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

el ultima dia...

26 Juli 2007

het einde nadert

21 Juli 2007

BOCAS!

17 Juli 2007

freedom!!

02 Juli 2007

monkey paaark!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

06 Mei 2007 - 04 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: