het einde nadert - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu het einde nadert - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

het einde nadert

Door: misja

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2007 | Costa Rica, San José

zo, gisteren afscheid genomen van cynthia waar ik de afgelopen 10 weken samen mee heb gereis en ben nu sinds die tijd weer echt alleen, zit nu in backapckers costa rica, toch een veel relxter hostel als pangea, wat toch meer beloofde te zijn als het uiteindelijk bleek, heb vandaag wat souveniertjes gekocht en door mijn extreem slecht budgetting zijn het gewoon kleingheidjes, sry mensen (A) nu het einde zo nadert denk ik dat ik wel klaar ben om naar huis te gaan, morgen zie ik stacy en richard, waar ik samen mee heb gewerkt op monkey park nog 3 dagen en dan begint het echt aftellen! ik ben erg benieuwd!
ff kort berichtje, niet echt veel schokkends te melden, krijg je dat (A) mensen, tot heel snel!

  • 27 Juli 2007 - 09:36

    Naomii:

    heej misja!

    wel balen voor je hea dat het aftellen bijna begint! ik ga zaterdag lkkr naar teenstreet voor een week in duitsland!
    ik hoop je snel te spreken want dat moet wel weer es effe:p!

    dikke tût mij

  • 27 Juli 2007 - 12:09

    Hannah:

    Hey Misj!
    Heel veel plezier de laatste dagen! :D

    kusjes
    han

  • 28 Juli 2007 - 13:51

    Fij:

    Ha megalekkerding(hee dat klinkt goed he!) ik mail je zo nog even uitgebreid, maar ff snel veel plezier met je laatste dagen:) dag droppeltje(k)

  • 30 Juli 2007 - 17:43

    Misjer:

    een van de mooiste zonsondergangen die ik gezien heb, heb helaas mn fooiste fotos op misterieuze wijze gewist... maar goed, deze vink ook wel heel cewl!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

el ultima dia...

26 Juli 2007

het einde nadert

21 Juli 2007

BOCAS!

17 Juli 2007

freedom!!

02 Juli 2007

monkey paaark!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 9724

Voorgaande reizen:

06 Mei 2007 - 04 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: