monkey paaark!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu monkey paaark!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

monkey paaark!!!

Door: misja

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2007 | Costa Rica, San José

owkej mensen, hier ben ik weer, hoop problemen gehad met internet en shit, maar het lijkt het allemaal weer te doen, heb hier dus gewoon internet nu!!!! niet gratis en sloom, maar maakt niet uit, we doen het er maar voor :P
allereerst, het is hier gewoon heel erg vet!!! we hebben krokodillen, schildpadden, wasberen, tucans, hoop papegaaien, coyote, 4 verschillende apen, coatis, en zelfs stom varken en psycho geit >P die moet ik verschonen en voeren, echt heel cewl allemaal, de msnen worden steeds beter, er is ondertrussen nog een nederlander aangekomen, dan zijn er nog 2 canadese mesijes, niet zoboeiend, erika, erg leuke amerikaanse en budha.. woeste viking van 33 :P en dan mijn laatste avonturen!!!
gister gingen we opeens ergens naartoe... nouja, best!! waar gingen we heen?? fucking rodeo!!! echt te ruig, na een paar stieren had ik zoeits, ok, ik ren wel eens lekker mee!! met budha moritz en chris en wiliam, die krijgten betaald hier, eerste 2 runs niet veel spectaculairs, maar daarna had ik hem eerst echt achter me aan en door het hek geglipt met de stier 5 6 meter achter me, daarna iets closer, stuk rennen van 30 meter met stier achter me aan, door het hek glippen en meteen daarna de stier tegen het hek horen rammen!!! jah nou doe maar allemaal stom van doe niet zo onverantwoordelijk, het was gewoon echt super super supervet!!! punt :P
na de rodeo gingen we naar la reforma, enige bar hier, super klein maar erg gezellig, en er was zelfs kareoke night!!! echt te vet, nog wat gezopen en paar liedjes meegebrult! echt wicked ruig, naar bed en vonogtend maar halve dag gewerkt, maar tog nog schokkende ontwikkeling.... je kunt hier tegenover met haaien zwemmen, ook al gedaan trouwens, echt woest vet!!!!! da was ook nog wel intressant! zelfs finding nemo farm, alemaal kleine nemos! echt vet, maar die kerel die dat runt komt naar me tope en zegt iets van brochure en fotos, snapte er niet verel van maar ik moest maar even langs komen! wat blijkt, ik ben ben blijkbaar erg knap en charismatisch dus ik mag poseren met de haaien en... een of ander super heet model!! voor de nieuwe brochure en... ik krijg nog betaald ook!!! whahahah echt te vet!!! kom ik later op terug, verder niet zoveel schokkends te melden, dus, mensen, we spreken elkaar nog wel eens ooit he denk ik :D:D adios!!!!

  • 01 Juli 2007 - 22:26

    Han:

    *lmao* je bent echt fucking gestoort als ik dat zo hoor *dikke knuffel* ik mis je best wel heel erg :(

    tot snel hopelijk!
    xxxxx *hug attack*

  • 02 Juli 2007 - 07:14

    Fij:

    Hahahahahhahaha, super grappig! als je maar zorgt dat jeniet opgegeten word he! dan krijg je van die bloederige foto's...;) dag lieve schat, mail je me dan nog eens? xxxx

  • 02 Juli 2007 - 12:15

    Ward:

    Nou, ik vond het vrij onverantwoordelijk van je, dat zwemmen met haaien.

  • 02 Juli 2007 - 12:21

    Ward:

    en trouwens dat stierenvechten ook jongeman!

  • 03 Juli 2007 - 08:39

    Sophie:

    Volgens mij bespeur ik daar een zweem van jaloersheid, vind je ook niet WARD? Omdat misja model wordt en jij niet :P
    Ma misja, ik heb net je mailtje gelezen, en ik heb weer een überdikke smile :D
    Ik kan niet waaaaachten tot je terugkomt! En Roman ook! En dan gaan we dikke fun bouwen :D
    komende zondag gaan Thomas en ik weg voor 3 weken.. dus dan zal ik je even niet kunnen mailen :o maar ik zal van te voren een lange mail sturen en die verdeel je dan maar over 3 weken ;)
    Dikke kus voor mijn burka-beminnende misja!

  • 03 Juli 2007 - 21:13

    Naomii:

    misja jij bent echt gewoon ram gek:|! jij doet dus alle dingen die ik dus nooit van me leven zou durven..! zo als beovorbeeld met haaien zwemmen:|! ik zou honderd kleuren scheiten:|!
    mara toch wel kanp van je dat je dat doet:P!

    oeh ben jelaoers fotomodel;)!

    misja lieverd hvj:)! kunffell!

  • 07 Juli 2007 - 18:02

    Freyke:

    heej misjke alles goed daar en heb je echt met haaien gezwommen ik zou terplekke dood neervallen hoe geageerde je eogenlijk toen je hoorde dat ej met haaien moest zwemmen ik dan gewoon nog liever z'n vuilnis vrouwtje zijn nou moet gaan toedeloe

  • 09 Juli 2007 - 20:39

    Fija:

    Misjaa!! ik heb mn kamer gepimpt, dus je moet even snel komen kijken, wat dacht je van het volgende vliegtuig terug?

    Kusje

  • 12 Juli 2007 - 11:28

    Fij:

    Ha Junk, Bij deze even een dreig..reactie! Als je mijn mail niet beantwoord de volgende keer dat je op internet zit, dan volgt er een straf de volgende keer dat ik bij je ben:D (iets in de richting van een vrijwillig moddermasker, en dan ook op je buik en rug....) Dus bij deze ben je even nog een keer gewaarschuwd(A) Dag dropje(l)

  • 12 Juli 2007 - 14:13

    Naomii:

    haha go fija:P!
    misja ik vind dat ze gelijk heb! de volgende keer ga je eerst maar es mailtjes beantwoorden;)
    en dan niej een mailtje van 2 regels..:P

    ik hoop snel wat van je te horen!

    dikke zoen
    (L)

  • 13 Juli 2007 - 23:24

    Romanio:

    Waaawwwww waaaaw woooow waaawooewie...

    Gek dat je bent!!! :D Het heet trouwens stieren rennen schat. Rodeo is al je er op probeert te zitten en hoelang je eht dan volhoudt. Stieren rennen kut gast. Waar heb je bij mee gerent. de kleine stier of die buffels van 400-600 kilo?? Ech gestoord. Ik had dat in spanje een keer gedaan, maar was toen het kleine stiertje. van zon 250 kilo en ik scheeet al in mijn broek!!! Zoals ik jou ken is het inderdaad net nog goed afgelopen, en heb jeje daarna zeker half dood gelachen op de misja manier?? :D

    Fotomodel? wat moet ikd aar nu weer van denken? ahhahaha Hoop dat je daar inderdaad goed voor betaald krijgt? en dat je mischien met een of ander half naakt meisje naast je op de foto gaat? En je weet zeker dat die baas hetero is :P? heheheh

    Haaaien lijkt me wel vet... Wij gaan ze wild probere te zien.. :P zonder instructeurs en shit!! we hebben laast al een steve irwin gezien (stingray) echt te vette beesten!!! we waren daar aant snorkelen en hij ging er metteen vandoor toen ie ons zag. Ben we benieuwd hoe steve dat voor elkaar heeft gekregen? wat een gek.

    Heeee gast tot over 3 weken ofzo he?!!!

    Groeten man!!!

    Zal je ook ooit nog eens probere een mail te sturen :P!!! je had me toch zon dikke maand gelenden gezegt dat je me ging bellen :P?? hahahah

    Groeten man!!! :)

    ps. je hebt wel veel aanbidsters zeg :P? hahah

  • 14 Juli 2007 - 22:26

    Wipneusje:

    roman, het was 2 in 1, eerst zolasng mogelijk drop blijven zitten en daarna mag iedereen de ring in proberen niet omgelegd te worden :P echt cewl!!!
    sophie, ik sla je nu even over omdat je een te groot karwei bent maar de volgende keer is het all you, heb ff genoeg mailtjes bantwoord nu :P
    adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

el ultima dia...

26 Juli 2007

het einde nadert

21 Juli 2007

BOCAS!

17 Juli 2007

freedom!!

02 Juli 2007

monkey paaark!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9721

Voorgaande reizen:

06 Mei 2007 - 04 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: