el ultima dia... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu el ultima dia... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

el ultima dia...

Door: misja

03 Augustus 2007 | Costa Rica, San José

jah mensen, het zit erop, ik heb echt geen id wat ik ervan moet dneken, maar ik kom terug naar huis, over ongeveer 10 uur zit ik in een vliegend vliegtuig all the way naar madrid, waar ik dan 5 uur moet w8en en dan door naar dusseldorf, en omg wat voelt het vreemd!
heb aan de ene kant echt geen zin en aan de andere kant mis ik iedereen ook wel heel erg nu omdat het er zo aan zit te komen, heb de laatste paar dagen niet zoveel meer gedaan geloof ik, vooral geinternet, facebook aangemaakt wat ik iedereen aan kan raden en in een heel chill huis gewoont:D rijke gastfamilie :P
verder horen jullie alles alles wel als ik thuisben, mensen! voor de laatste keer, adios!!!(K)

• 03 Augustus 2007 - 17:15

Sanne:

joa anus k kan niet wachten:D roman is ook al terug..
    familietje bijna weer compleet!
    seeya kuskus

• 05 Augustus 2007 - 16:07

Han:

hope you had a good flight!