uitgaan #2 JUMPEN! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu uitgaan #2 JUMPEN! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

uitgaan #2 JUMPEN!

Door: misja

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2007 | Costa Rica, San José

ok mensen, uitgaan is ec ht DE bom hier!!!!
eerst met vrij grote groep indrinken in een cafe, best sjiek, dichtbij de school, daarna met taxis naar "el pueblo" soort kleine stad maar dan alleen bars, discos en restourantjes!
vrij grote tent uitgezocht dit keer en moest tog even checken of ze jumpstyle toevallig kende, is hier kerel ujit amerika die de muziek zelf wel kende, (vint het ook ram vet en gaat het naar amerika brengen D) dus ik vraag aan zown kerel, hij meteen, kom maar even mee naar de dj, nou ik naar de dj, waren echt vet relaxt, hij zgt, schrijf maar op en dan download ik het, uiteindelijk zat ik gewoon zelf 8er lime wire bij dj jumpstyle te dopwnloaden!!!!!echt gewoon te ruig, word opeens mn naam omgeroepen, misja misja, onstage!! wtf!! nou, ik vint best, frozen flam... DDDDD en helemaal los gegaan, heb nog fiulmpje, ( waar ik zelfs nog even bijna op mn bek ga, scheit) dat op youtube komt, en de mesen vonden het echt vet ruig!!! voeldeme echt hip P daarna kwamen er echt veel mensen naar me toe zo van ohh vet, leer me n strukje, doe nog ns en zelfs, hier, bieer! hahaha echt vet, vanavond nog maar eens, heb het nu echt ontdekt hier!!!!!!!

owjah, hannah, sry dak weg was, hij deed het niet, konm wel online komen, maar niet zien wat je typte of zelf typen, dus... (A) en kun jij angie tarja thomas koen etc etc even bevelen hun adres te geven plz? (A)

en verder.... hahaha morgen naar naar vulcano irazu, vulkaan met giftig groen meer erin ofzoiets, schijnt ruig te zijn en veder naar het park en beetje chillen, voetballen en mischien canopy, en ondertussen ben ik echt GIGA aan het vervellen, voel me necht zown slang in de overgang, echt vervelend!!!

nou mensen, ik hou het voor gezien! adios mis amigos!!!!

  • 18 Mei 2007 - 21:42

    Hannah:

    whahhahaa ik zal hen het bevelen ;)

    moo on msn. echt kei kut. *sulk* stuur die fotos eens, dan kan k ze hier opzette, want ik wil fotos zien :p en dan heb ik nog iets te doen in plaats van leren want dat begint echt behoorlijk te irritere. *zucht*

    pleeeeaaase duim? examens zijn echt gewoon zwaar anti-cool O_o

    xxx *knuffel*
    han*

  • 18 Mei 2007 - 21:57

    Misja:

    owjah, foto's, im working on it (A) kzet nu gewoon foto's van mij sandra en nicolle op cd, zal proberen paar leuke gewoon online te zetten dan tijdelijk, komt wel goed denk ik :D

  • 18 Mei 2007 - 22:25

    Fij:

    misj, mail me ff terug, plz

  • 18 Mei 2007 - 22:30

    Fij:

    misj, mail me ff terug, plz

  • 19 Mei 2007 - 07:40

    Roman:

    Misja!!!!

    Ik ben trots op je!!! Je brengt jumpstyle de wijde wereld in!!! Overal waar we naartoe gaan vanaf volgend jaar... Zullen we jumpstyle horen!!!!!

    Ooooohhhh yeah (H)

    ALs je terug bent ben je fucking beroemd man!!!!

    Groeten uit nieuw zeeeland misj!!!!!!

    Spreeek je gauw...

    Me tel is kwijt dus je kunt me niet bellen en ik je me nummer niet geven.... Want weet niet uit me hoofd (A) hahahaha staat in tel opgeslagen

    Groeten man!!! veeel plezier

    Ik ben fucking bezopen @the moment... Verkleed en we gaaan zometeen feeesten en dan een of andere kut voetbalwedstrijd aanschouwen :P hahahaha

    Maar eerst ff pokeren

    Adios amigo :)

  • 19 Mei 2007 - 10:49

    Thomas P:

    Misja, wahaha je laat de hele wereld ff zien wat jumpen is, the godfather of jump: MISJA!!!egt lachen jong, ben druk bezig met vakantie te zoeken enzo, maar daar hoor je nog meer over, jump ze!

  • 19 Mei 2007 - 11:43

    Sanne:

    euj misja:)
    wahah super vet :D ut had ook niet anders gekunt eh jij met je jumpen:p
    geweldig! k heb je trouwens gesmst in un té gare bui.. de pooltafel nr 13? staat der leeg bij de komende 2.5 maanden:( haha
    volgend weekend naar pinkpop! yeah
    en als je terug bent moet je me un zelfverzonne jumpdansje leren eh :)
    kus xx

  • 19 Mei 2007 - 16:56

    Sophie:

    MISJA-MISJA!
    Heb je m'n brief al? Vast niet! Is pas sinds gister op de post..
    Het is nu 8 voor 7 op een zaterdag, en ik verveel me werkelijk DOOD!
    Ik heb net een of andere jongen afgebeld, omdat ik moe was. Maar nu heb ik er beetje spijt van. :S Niet wat betreft die jongen, nee asjeblieft, maar wat betreft dat ik me nu heel erg verveel..
    Waarschijnlijk had ik dat ook gedaan bij die jongen, maar ja, dat weet ik nu natuurlijk niet!
    Malle appie..
    Je waarbenjij wordt al minder volgespamt he?
    Dat kan positief zijn, maar ook negatief!
    Mensen kunnen erachter zijn gekomen dat ze ook een msn hebben, en spammen elkaar nu onder! Of mensen missen je niet meer!
    Ik denk dat het laatste, och, ik bedoel natuurlijk eerste(A) het geval is!
    Aangezien half Nederland nu in zwarte rouwkleding rondloopt ;)
    Malle appie..
    Ik ga er weer vandoor, misschien is er iets op tv wat mijn verveling kan doorboren.. Tegengaan.. :S Ik vind het goede woord niet.
    Dag misjerpisjer!(K)

  • 20 Mei 2007 - 14:50

    Naomii:

    haha jij en jumpen echt niej normaal:P! heb nog verhaaltje voor je! ik had dit weekend immers Sqaure;; we hebben het hele weekend wezen jumpen:P! midde op de dans vloer echt vet leuk met een hele grote groep! weet ckr dat je het heel vet had gevond als je er bij was!! was echt so leuk dit weekend:D! maar dat vertel ik wel in een mailtje;)! maar so te horen gaat het daaro lkkr!! is het daar niej giga warm bij die vulkaan?! of staat ie uit?;)

    x'jee

  • 20 Mei 2007 - 17:12

    Soulange@home.nl:

    ola senor micha,
    tof zeg zit je me ineens in costa rica.
    had ik niet meegekunt in je koffer of backsack of handtas of whatever?
    mooie inlandse dames met die dansles van je.
    ik wens je nog heel veel plezier toe.
    verse groente van angela

  • 20 Mei 2007 - 17:16

    Fij:

    Ha schat, was dit weekend naar een schuttersfeest geweest, echt suuuper leuk! zaterdagavond was er dan zo'n feest enzo, en dr werd ook een keer gejumpd.. moet je eens proberen op hakken met gladde zolen.... niet te doen;) maar was wel heel leuk, had ook nog eens ene lange jurk aan(dat moest:P maar hij was wel mooi hoor;)) nu verveel ik me, en ik ben kapot! nja, stuur je de link van je youtube ding als je m hebt gevonden enzo?;) dan zal ik je weereens bewonderen, mss leer ik er nog wat van he..;) mja, ik ga nu idd op msn mensen volspammen..

    Kusje,

    je kussentje;)

  • 21 Mei 2007 - 19:58

    Sophie:

    Miesj!
    Ben je nog eens van plan terug te mailen?
    Of heb je zoiets van.. nee.. laat die mensen maar stikken?
    Zo ja, mail me dat dan ;) dan voel ik me ook weer populair!

  • 04 Juni 2007 - 18:54

    Ward:

    Hallo jongeman,
    je maakt wel erg veel spelfouten he, let daar volgende keer eens op aub.
    Alvast bedankt
    MVG Ward

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2007

el ultima dia...

26 Juli 2007

het einde nadert

21 Juli 2007

BOCAS!

17 Juli 2007

freedom!!

02 Juli 2007

monkey paaark!!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

06 Mei 2007 - 04 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: