UITGAAN!!!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu UITGAAN!!!!!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van wipneusopreis - WaarBenJij.nu

UITGAAN!!!!!!

Door: misja

17 Mei 2007 | Costa Rica, San José

jah mensen het is er tog van gekomen !!!!!

sta zelfs monline ;) en het was echt gewoon ruig, zelfs een amnrikaan leren jumpen op regeaton muziek, gaat nog echt goed!!!
hij kende zelfs de bekendere djs, met leuke groep, naar leuke tent en tog nog tamelijk veel gezopen, was err vanogtend nog even goed misselijk van maar heb nu scht goeie zin!!!! voel me echt geweldig!! mensen, ik schrijf vanavond nog wat uitgebreider, check nog even snel mn mail en dan ben ik weg, adios leuten!!!
(let niet op mn gare kop, plz)(A)

• 17 Mei 2007 - 15:32

Sophie:

MISJA! Wat heb je daar een leuke trui aan (A) van wie heb je díe nou weer gekregen?:P
    En je ziet er al lekker verbrand uit op je wangetjes :P
    Maar jij staat echt vaak op de foto hè! :o een hele bezienswaardigheid zo'n Nederlanders die jumpt ^^
    Kus, Sophie.
    p.s. als het goed is, is vandaag je brief op de post gegaan.. maar ik weet niet 100% zeker:P

• 17 Mei 2007 - 16:02

Fij:

so, sexy foto's hoor! zeg misj, waarom heb je met toen eigk niet gebeld?:P ging het fout met de telkaart ofwat.. XXX

• 17 Mei 2007 - 16:03

Fij:

oh, en leuk je haar trouwens zo! met je filmsterrenlach:P

• 17 Mei 2007 - 16:30

Misja:

jah nou, mn gezicdht is aan de beterende had:P was echt verschrikkelijk :S en tjah, wie wil mij nou niet all over bthe site hebben als ik ergens ben geweets, duhh :P en idd, ruig shirt!!!:D
    zo mensen, ik moet alweer naar de les, kort pouze (A) was iid mislukt met telkaart :P
    adios!!

• 17 Mei 2007 - 16:52

Fij:

das nou jammer:( nou veel plezier met je les:) XXX

• 17 Mei 2007 - 21:58

Roman:

WoooWie....

• 18 Mei 2007 - 06:20

Fij:

ooooh misj!! het spijt meee!! vanavond blijf ik de heeele avond thuis!! ik wisst niet dat je me nog een keer zou proberen te bellen:$:$ sorrrryyy!!

XXX

• 18 Mei 2007 - 19:41

Roman:

jaah en waneer ga je mij eeens bellen :P!!!!

Ik wil als eerste gebeld worden ... :p